در حال بارگذاری

برگزاری چهارمین نشست مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان

به گزارش واحد خبر دبستان، چهارمین نشست مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه، با موضوع «خانواده‌ی صالح، روابط سالم» با حضور کارشناس جلسه خانم جهازی و کارشناس آموزشی و پرورشی مجتمع هدی، خانم حاتمی در نمازخانه‌ی دبستان دوره‌ی دوم برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه سرود زیبایی به همت دانش‌آموزان کلاس شبنم -پایه‌ی اول- اجرا شد. سپس خانم جهازی صحبت‌های خود را در مورد موضوع جلسه آغاز کرد.

ایشان اشاره کرد که خانواده شامل اعضا، روابط و اهداف است. در مورد اعضای خانواده باید جایگاه، نقش، مسئولیت و حقوق مشخص باشد. باید منشأ تصمیم‌گیری در خانواده یک نفر باشد  و پدر در رأس هرم خانواده باشد. مسئولیت‌ها بر اساس نقش و جایگاه تعریف شوند و بر اساس مسئولیت حقوق تعریف شود.

در ادامه درباره‌ی انواع روابط و رضایت از روابط صحبت شد.


تاریخ انتشار: 1404/02/24


شکیبا باشید...