در حال بارگذاری

برگزاری جلسه‌ی برنامه‌ریزی «پروژه‌ی مهر» جهت آمادگی برای سال تحصیلی جدید

به گزارش واحد خبر دبستان در راستای آماده‌سازی محیط آموزشی و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های «پروژه‌ی مهر»، روز چهارشنبه 27 خرداد ماه جلسه‌ی شورای مدرسه با حضور اعضا برگزار شد. هدف اصلی این نشست، تدوین نقشه‌ی راه برای سال تحصیلی پیش رو و اطمینان از سلامت و کارآمدی زیرساخت‌های مدرسه بود.
‌در این جلسه، محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
- برنامه‌ریزی آموزشی: تدوین برنامه‌های سالانه و ساختار برنامه‌های هفتگی کلاس‌ها جهت افزایش بهره‌وری آموزشی.
- بهسازی محیطی: بررسی طرح‌های فضاسازی و زیباسازی محیط مدرسه برای ایجاد فضایی آرام و جذاب برای دانش‌آموزان.
- ارتقای زیرساخت‌های معنوی: برنامه‌ریزی جهت تجهیز و بازسازی نمازخانه‌ی مدرسه برای تقویت روحیه‌ی معنوی دانش‌آموزان.
- آینده‌نگری: شناسایی و پیش‌بینی نیازهای تجهیزاتی و آموزشی مدرسه برای سال آینده.
نتایج این جلسه، گامی بلند در جهت فراهم آوردن محیطی استاندارد، مجهز و شاد برای دانش‌آموزان عزیز در آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود.

 



تاریخ انتشار: 1405/03/27


شکیبا باشید...