در حال بارگذاری

برگزاری حلقه‌ی صالحین

به گزارش معاون پرورشی دبستان، خانم ابراهیمی، جلسه‌ی حلقه‌ی صالحین روز سه‌شنبه 29 آبان ماه، با حضور مدیر، معاونان و آموزگاران در دفتر دبستان برگزار شد. جلسه با قرائت قرآن و بیان احکام شروع شد. بعد از بیان وصیت‌نامه‌ی شهید مهدی قاسمی، در راستای محتوای صبحگاه دانش‌آموزان با محوریت حدیث جنود عقل و جهل درباره‌ی موضوع کبر از جنود جهل و در مقابل تواضع از جنود عقل صحبت شد.

 


تاریخ انتشار: 1403/08/30


شکیبا باشید...