در حال بارگذاری

برگزاری حلقه‌ی صالحین

به گزارش معاون پرورشی دبستان، خانم ابراهیمی، جلسه‌ی حلقه صالحین روز سه‌شنبه 24 مهر ماه، با حضور مدیر، معاونان و آموزگاران در دفتر دبستان برگزار شد. جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نثار صلوات به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی -رحمت الله علیه- و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم آغاز شد. حسن مطلع بحث سخنی گرانقدر از شهید ابراهیم هادی در مورد خودسازی بیان گردید، سپس مربی پرورشی، خانم میرعباس زاده درباره‌ی چرایی انتخاب موضوع حلقه صالحین همکاران با عنوان حدیث جنود عقل و جهل امام صادق -علیه السلام- و هماهنگی این جلسه با موضوع صبحگاهی دانش‌آموزان توضیح داد. در ادامه مربی طرح امین دبستان، خانم قراباغی مقدمات حدیث را بیان کرد و جلسه با دعا برای سلامتی آقا امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- و مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- پایان یافت.


تاریخ انتشار: 1403/07/24


شکیبا باشید...