در حال بارگذاری

یک صبحِ معطر به عطرِ معصومه -سلام الله علیها-

به گزارش خانم ابراهیمی، معاون پرورشی دبستان، روز سه‌شنبه 15 اردیبهشت ماه، در جوار بانوی کرامت، قلب‌های کوچک دانش‌آموزان ما با شکوهی متفاوت تپید. در این روز، پرچم‌های ایران در دست دختران گل هدی برافراشته شد و صحن حرم با صدای یکپارچه و انقلابیِ آن‌ها، لبریز از حماسه شد. حرکت دسته‌جمعی بچه‌ها به سمت شبستان حضرت زهرا -سلام الله علیها- گویی تماشای کوچکی از عشقی بود که در دل‌هایشان نسبت به اهل‌بیت -علیهم السلام- می‌جهد.

در آن فضای بی‌نظیر، خادمین مهربان حرم، با سرودهای دلنشین و کلامِ شیرینِ سیره‌ی حضرت معصومه -سلام الله علیها-، دنیایِ زیبایی برای بچه‌ها ساختند. خانم ابراهیمی اشاره کرد که زیباترین لحظه، وقتی بود که دختران هدی با دستمال‌های کوچک، با تمام عشق و ادب به غبارروبی مشغول شدند؛ گویی داشتند بارِ دلتنگی‌های خود را از آستانه پاک می‌کردند. شادیِ چشم‌ها با هدیه‌های روز دختر، جشنِ دانش‌آموزان پایه‌ی سوم و خوش‌آمدگویی به روزه‌اولی‌های عزیز، دوچندان شد. و در نهایت، وقتی مادران به جمع دانش‌آموزان پیوستند، آرامشِ حضور آن‌ها، معنایِ کمال را به شبستان بخشید. برنامه با دعایی دسته‌جمعی برای ظهور منجی عصر حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف- به پایان رسید؛ دعایی که از لبان کوچک بچه‌ها، مستقیم به سوی آسمان پر کشید. خاطره‌ای که هرگز فراموش نخواهد شد......


تاریخ انتشار: 1405/02/15


شکیبا باشید...