در حال بارگذاری

برگزاری پویش «معلم، باغبان گل‌های مدرسه»

به گزارش خانم ابراهیمی، معاون پرورشی دبستان، در آستانه‌ی روز معلم، با رویکردی خلاقانه و متفاوت، فضای آموزشی با عطر محبت و قدردانی از آموزگاران عزیز، رنگین شد. واحد پرورشی دبستان هدی با هدف ترویج فرهنگ احترام و ایجاد پیوند عمیق عاطفی میان دانش‌آموزان و معلمان، پویش ویژه‌ی «معلم، باغبان گل‌های مدرسه» را برگزار کرد. در این پویش، دانش‌آموزان عزیز با نگاهی نو به نقش معلمان خود، وارد دنیای هنر، نویسندگی و رسانه شدند.  برنامه‌های متنوعی از جمله:  پویش نقاشی و تصویر: ترسیم تصاویر زیبا از محیط کلاس و معلم، همراه با ثبت لحظات ماندگار . نامه‌نگاری با قلب: نوشتن جملات عاشقانه با خط خوش دانش‌آموزان برای بزرگ‌ترین الگوهای زندگی . رسانه و هنر: ساخت کلیپ‌های کوتاه ویدئویی و پیام‌های صوتی پر از محبت (چالش یک جمله، یک دنیا محبت) . هنر دست: ساخت گل‌های کاغذی و کاردستی‌های خلاقانه برای تقدیم به معلم عزیزان.  همه‌ی این فعالیت‌ها با هدف فرستادن پیام‌های عشق به قلب معلمانی طراحی شده است که با صبوری، باغچه‌ی دانش را در دل کودکان می‌پرورند. دختران  هدی، با شور و نشاط خود نشان دادند که قدردانِ دانایی و مهربانی معلمانشان هستند.

دبستان هدی؛ جایی که عشق و علم با هم شکوفا می‌شوند.


تاریخ انتشار: 1405/02/15


شکیبا باشید...