
به گزارش خانم ابراهیمی، معاون پرورشی دبستان همزمان با میلاد امام مهربانیها، امام رضا -علیه السلام- پویش قاب ارادت برگزار شد. در این پویش از دانشآموزان خواسته شد تا عکسهای خود در حرم امام رضا -علیه السلام- و حرم حضرت معصومه -سلام الله علیها- و همچنین عکسهایی که در کنار برادرانشان گرفته اند را ارسال کنند تا یک آلبومی زیبا از این تصاویر معنوی درست شود.
تاریخ انتشار: 1405/02/12
شکیبا باشید...