
«هستیم بر آن عهد که بستیم...»
به گزارش واحد خبر دبستان در شب شهادت مولای متقیان، حضرت علی -علیه السلام- و در راستای پاسداشت مقام مدافعان سرافراز شهر، همکاران پرتلاش دبستان دورهی اول هدی، با الهام از سیرهی آن امام همام و درک عمیق از مسئولیت اجتماعی و معنوی خود، پویشی زیبا و معنوی را آغاز کردند. این اقدام، پاسخی خودجوش به حضور شبانهروزی نیروهای جهادی و مدافعان امنیت در میادین و خیابانها بود. با هماهنگی ارزشمند آقای شغلی، از اساتید گرانقدر طرح «زندگی با آیه ها»، بستههای افطاری متبرکی به همت جمعی از همکاران دبستان و با مساعدت یکی از اولیای گرامی، آماده و به ایشان تحویل گردید تا به دست نیروهای فداکار و مدافعان شهر برسد. این بستهها، نه صرفاً یک وعدهی غذایی، بلکه نمادی از قدردانی، همدلی و دعای خیر برای این عزیزان بود. این اقدام، هرچند قدمی کوچک و برخاسته از دل بود، اما حامل پیامی بزرگ بود: پیامی از جنس همراهی، قدردانی از خستگیناپذیران عرصهی امنیت و ندای بلند «خسته نباشید» به آنان که امنیت و آرامش جامعه را پاس میدارند. فراتر از این پیام، این عمل به عنوان دعایی خالصانه و قدمی در مسیر تعجیل در فرج مولایمان، حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشریف-، و بیعتی مجدد با آرمانهای والای انقلاب و رهبری معظم انقلاب تلقی شد. دبستان هدی، با افتخار این گام معنوی را برداشته و امیدوار است این همدلیها، همانند بذری که در دلها کاشته میشود، ثمرات شیرین و ماندگاری در پی داشته باشد و موجبات رضایت خداوند و حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف- را فراهم آورد.
تاریخ انتشار: 1405/02/01
شکیبا باشید...