در حال بارگذاری

برگزاری پویش «عکس یادگاری با پرچم مقدس ایران» در دبستان دوره‌ی اول هدی

به گزارش خانم ابراهیمی، معاون پرورشی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، دبستان دوره‌ی اول هدی با برگزاری پویش «عکس یادگاری با پرچم مقدس ایران» جلوه‌ای زیبا از عشق، همدلی و ارادت دانش‌آموزان و همکاران به میهن عزیزمان را به نمایش گذاشت.
‌در این پویش، دانش‌آموزان با چهره‌هایی شاد و دل‌هایی سرشار از افتخار، در کنار پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران عکس یادگاری گرفتند و با این حرکت نمادین، علاقه و احترام خود را به سرزمین مادری‌شان ابراز کردند. حضور پرشور و صمیمی بچه‌ها در این برنامه، نشان‌دهنده‌ی روحیه‌ی زیبای وطن‌دوستی و آشنایی آنان با ارزش‌های ملی و انقلابی بود.
‌همچنین همکاران نیز با همراهی گرم و صمیمانه‌ی خود، در این پویش شرکت کردند و بر پیوند عمیق خود با این سرزمین سرافراز تأکید کردند. این همراهی ارزشمند، فضای مدرسه را آکنده از حس افتخار، اتحاد و مهربانی ساخت.
‌12 فروردین، روزی مهم و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است؛ روزی که مردم شریف ایران با آرای خود، مسیر آینده‌ی کشور را رقم زدند و استقلال و هویت ملی خود را به شکلی روشن به جهانیان نشان دادند. 
‌دبستان دوره‌ی اول هدی در این روز فرخنده، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین، از همراهی صمیمانه‌ی دانش‌آموزان و همکاران عزیز در اجرای این پویش فرهنگی و ارزشی قدردانی می‌نماید و امید دارد این لحظات زیبا و ماندگار، در ذهن و دل همه‌ی اعضای خانواده‌ی مدرسه به یادگار بماند. 

 


تاریخ انتشار: 1405/02/01


شکیبا باشید...