در حال بارگذاری

برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی با عنوان « زنگ انتظار »

به گزارش خانم ابراهیمی، معاون پرورشی دبستان، در راستای ترویج یاد و نام امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- طرح سه‌شنبه‌های مهدوی با هدف تببین معارف ناب مهدوی به همت دانش‌آموزان هر هفته در دبستان برگزار می‌شود. سه‌شنبه‌ی این هفته دانش‌آموزان کلاس یاس- پایه‌ی سوم- با برپایی ایستگاه مهدویت و پخش نذری و همخوانی سرودهای مهدوی با امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- عهد و پیمان بستند و نام و یاد ایشان را در مدرسه شکوفا و ساعات خوش معنوی را در کنار دوستان خود سپری کردند.


تاریخ انتشار: 1403/07/24


شکیبا باشید...