در حال بارگذاری

برگزاری نهمین جلسه‌ی شورای آموزگاران

به گزارش واحد خبر دبستان، نهمین جلسه‌ی شورای آموزگاران روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه، با حضور کادر اجرایی و آموزگاران برگزار شد. در این جلسه مدیر آموزشگاه، خانم یزدانی‌فر ضمن عرض تبریک دهه‌ی کرامت و تشکر از آموزگاران فعال در درس‌پژوهی، درباره‌ی مسائل آموزشی آموزشگاه، اتمام بودجه‌بندی کتاب‌ها تا پایان هفته‌ی سوم اردیبهشت ماه و درس‌پژوهی با آموزگاران صحبت کرد.

در ادامه کارگاه خودآگاهی با حضور مشاور آموزشگاه، خانم جهازی‌ برگزار شد و مباحث جمع‌بندی شد.

 


تاریخ انتشار: 1404/02/16


شکیبا باشید...