در حال بارگذاری

اعلام فعالیت‌های تابستان 1405 در مجتمع آموزشی تربیتی هدی

به گزارش روابط عمومی مجتمع هدی، جلسه مدیران مدارس و مراکز آموزشی و کارشناسان این مجتمع با موضوع برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌های تابستان ۱۴۰۵، روز سه‌شنبه 2 تیر ماه در سالن جلسات مجتمع هدی برگزار شد. در این نشست، خانم ازناوی رئیس مهدکودک شکوفه‌های بهار و خانم نیک‌زاد مدیرکل مرکز رشد و آموزش‌های آزاد جامعه‌الزهرا(س) نیز حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، آقای دکتر رحیمی مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی، ضمن تشریح برنامه‌های پیشنهادی برای تابستان ۱۴۰۵، بر ضرورت هم‌افزایی میان مدارس و مراکز وابسته برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مهارتی تأکید کرد. در ادامه نیز مدیران مدارس و کارشناسان حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های تابستانی مطرح کردند.
بر اساس تصمیمات اتخاذشده در این جلسه، برنامه‌های اختتامیه سال تحصیلی ۱۴۰۵–۱۴۰۴ و افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۶–۱۴۰۵ با پیگیری و مسئولیت مدیران مدارس مجتمع هدی، ویژه کارکنان این مجموعه برگزار خواهد شد.
همچنین اجرای برنامه‌های «مادر و دختری» ویژه دانش‌آموزان مدارس هدی و دعوت از آنان برای شرکت در کلاس‌های مهارتی مرکز رشد و آموزش‌های آزاد جامعه‌الزهرا(س) از دیگر مصوبات این نشست بود.
در بخش دیگری از این جلسه، بر برگزاری دوره‌های توانمندسازی کارکنان تأکید شد. بر همین اساس، برگزاری آزمون ضمن‌خدمت از کتاب «شبهه تا فتنه» و نیز اجرای کلاس‌های «درس‌پژوهی» برای ارتقای توانمندی‌های علمی و آموزشی کارکنان مجتمع از جمله برنامه‌های مصوب برای تابستان سال جاری اعلام شد.

 


تاریخ انتشار: 1405/04/07


شکیبا باشید...