
به گزارش واحد خبر دبستان، روز سهشنبه 21 بهمن ماه، چهارمین جلسه از نشستهای بصیرتی ویژهی آموزگاران با حضور خانم قنادیان از اعضای مرکز تخصصی کلام جامعه الزهرا -سلام الله علیها- برگزار شد. در این جلسه دربارهی اینکه برای داشتن زیست اخلاقی چه کارهایی باید انجام داد صحبت شد. خانم قنادیان اشاره کرد که مباحث اخلاقی مانند نقطه هستند که اگر به هم وصل شوند یک اخلاق مداری خوب شکل میگیرد.

تاریخ انتشار: 1404/11/27
شکیبا باشید...