
هشتمین جلسهی شورای آموزگاران روز شنبه 29 فروردین ماه، با حضور خانم یزدانیفر، مدیر آموزشگاه، آقای دکتر رحیمی، مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی، خانم حاتمی،کارشناس آموزشی و پرورشی مجتمع، کادر اجرایی و آموزگاران در دفتر دبستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه خانم یزدانیفر در خصوص شهادت رهبر انقلاب و این غم بزرگ صحبت کرد. در ادامه ضمن اشاره به ایام پیش رو، دههی کرامت، ولادت حضرت معصومه -سلام الله علیها- حدیثی از امام رضا -علیه السلام- را بیان کرد. سپس از زحمات و فعالیت همکاران در این ایام جنگ و بستر فضای مجازی قدردانی کرد.
در ادامه آقای دکتر رحیمی ضمن اشاره به مسائل روز ایران به این نکته اشاره کرد که در دنیای غرب هدف فقط مادی است و جایی برای جان آدمها و ارزشهای انسانی نیست . سپس ضمن تشکر از زحمات همکاران در طول این مدت، دربارهی مشکلات فضای مجازی صحبت کرد.
در انتها نیز گزارشی از عملکرد همکاران و مسائل و مشکلات تدریس در فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد.
تاریخ انتشار: 1405/01/31
شکیبا باشید...