در حال بارگذاری

برگزاری هشتمین جلسه‌ی شورای آموزگاران

هشتمین  جلسه‌ی شورای آموزگاران روز شنبه 29 فروردین ماه، با حضور خانم یزدانی‌فر، مدیر آموزشگاه، آقای دکتر رحیمی، مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی، خانم حاتمی،کارشناس آموزشی و پرورشی مجتمع، کادر اجرایی و آموزگاران در دفتر دبستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم یزدانی‌فر در خصوص شهادت رهبر انقلاب و این غم بزرگ صحبت کرد. در ادامه ضمن اشاره به ایام پیش رو، دهه‌ی کرامت، ولادت حضرت معصومه -سلام الله علیها- حدیثی از امام رضا -علیه السلام- را بیان کرد. سپس از زحمات و فعالیت همکاران در این ایام جنگ و بستر فضای مجازی قدردانی کرد.

در ادامه آقای دکتر رحیمی ضمن اشاره به مسائل روز ایران به این نکته اشاره کرد که در دنیای غرب هدف فقط مادی است و جایی برای جان آدم‌ها و ارزش‌های انسانی نیست . سپس ضمن تشکر از زحمات همکاران در طول این مدت، درباره‌ی مشکلات فضای مجازی صحبت کرد.

در انتها نیز گزارشی از عملکرد همکاران و مسائل و مشکلات تدریس در فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد.


تاریخ انتشار: 1405/01/31


شکیبا باشید...