در حال بارگذاری

برگزاری چهارمین جلسه‌ی شورای آموزگاران

به گزارش واحد خبر دبستان، چهارمین جلسه‌ی شورای آموزگاران روز دوشنبه 24 آذر ماه، با موضوع «نقش تکلیف در تثبیت یادگیری» به همت آموزگاران پایه‌ی دوم در آزمایشگاه دبستان برگزار شد. در این جلسه  درباره‌ی تعریف تکلیف، ویژگی‌های تکلیف خوب و هدف از دادن تکلیف به دانش‌آموزان صحبت شد. در ادامه همکاران نظرات و تجربیات خود درباره‌ی تکلیف و ایراداتی که بر تکالیف گذشته و امروز وارد است را بیان کردند و در پایان خانم جهازی موضوع را جمع‌بندی کردند.


تاریخ انتشار: 1404/09/24


شکیبا باشید...